Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

ΜΕΝΤΟΡΕΣ



Μήπως υπάρχει κανένας ψαγμένος φίλος
Να με μπολίασει την αλήθεια που ξέρει εκείνος
Μήπως υπάρχει κανένας κοστουμάτος πορτιέρης
Να μου πει για τα ρούχα, τι πρέπει να ξέρεις
Μήπως υπάρχει κανείς μουσικοκριτικός
Να μου κουρδίσει την κιθάρα όπως θέλει αυτός
Κανένα life-style μηνιαίο περιοδικό
Για να μου δείξει στο εξής πως θα πρέπει να ζω

Μήπως υπάρχει καμιά θεία στη γειτονιά
Ποια να παντρευτώ, πόσα να κάνω παιδιά
Μήπως υπάρχει κανένας παχουλός κληρικός
Να μου δείξει τα εγκόσμια πως τα ξέχασε αυτός
Μήπως υπάρχει καμία σεξολόγος γερή
Με ποια γωνιά φιλάμε μουσκεμένα ήβη
Κανένας κύριος - μυστήριος πολιτικός
Δεξιά ή αριστερά να με βολέψει κι αυτός

Μήπως υπάρχει καμία πρωϊνή εκπομπή
Να ρυθμίσω τη ζωή μου όπως προστάζει αυτή
Μήπως υπάρχει καμία υποψήφια ερωμένη
Να με σώσει καλέ … αυτή η σωσμένη
Μήπως υπάρχει κανείς κος αστυνομικός
Την τρυφερή του αγκαλιά να με φιλέψει κι αυτός
Κανένας super τιμωρός εθνικιστής
Πόσους πρέπει να ξεκοιλιάσουμε να σωθεί η πατρίς

Αλήθεια, ποιος σαν έχρισε σωτήρες;
Αλήθεια, ποιος σαν έχρισε σωτήρες;
…Γέμισε ο τόπος από μέντορες !

Δεν υπάρχουν σχόλια :