Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Πάω να ζήσω στο Hellas


http://www.youtube.com/user/PinkParthenonGroup

Να φύγεις από America, και στο πατρίδα σου να πας
μου λένε φίλοι και γνωστοί να πα'να ζήσω στο Hellas
Φοβάμαι εκεί πως κάνουν strikes και productivity μηδέν
αν δεν πιστεύεις what I say, βάλε να δεις το CNN
Φίλος μου λέει in the States μετά το lunch δεν έχεις siesta
με money που έχεις κάνει save, in Greece θα μείνουνε και ρέστα.
Έτσι και έκανα decide to leave τη χώρα του Obama.
φτάνω στο Athens Αirport και μ' έπιασε το κλάμα
I felt ότι είμαι Έλληνας και κάνω kiss το χώμα
η γη μυρίζει gasoline όπως στο Oklahoma
Στο terminal φοβήθηκα, το λέει και το FBI
στο Venizelos εύκολα ο terrorist περνάει
Για κάθε Arab communist είναι πάρα πολύ easy
να κάνει demonstration και Αμερική να βρίζει
HELLAS, HELLAS - KATI ΘA BPEIΣ NA ΦAΣ
MΠOPEIΣ, MΠOPEIΣ - TO MAKE IT BACK TO GREECE
Τώρα εγώ θα κάνω prove πως you can make some money
two miles απ' το χωριό μου πουλιέται ένα χάνι
Θα βάλουμε έξω neon lights και μέσα pink ταπετσαρίες
θα κάμνωμε όπως λες εσύ "γαμώ τις πιτσερίες"
Στο kitchen μόνο immigrants, in Greece you have too many
να βάζουνε στα microwaves ζύμη κατεψυγμένη
Στο counter θα σταθεί μπροστά μια όμορφη κοπέλα
να κάνει check τα φορτηγά που φέρνουν mozzarella
Μου λένε θέλω licence, απ'το υγειονομικό
φαίνεται πρέπει να λαδώσεις in any place you go
Next day στο εφορία: Δεν έχεις Α-Φι-Μι
εγώ το κοίταξα στα μάτια: "You talkin' to me?"
HELLAS, HELLAS - KATI ΘA BPEIΣ NA ΦAΣ
MΠOPEIΣ, MΠOPEIΣ - TO MAKE IT BACK TO GREECE
Πάω στο bank να κάνω change, εδώ το dollar δεν περνάει
ζητάω ένα special rate και λέει one-forty-nine
Εσύ νομίζεις κοροϊδεύεις κάθε Αμερικανό
μ' αυτός αν πας να κλέψεις θα σου φωνάξει Νo!
Πιστεύεις μας αρέσει war, να ρίχνουμε τα rockets
no sir, κάποιοι έχουν restaurant και είναι πατριώτες
Ρωτάω στο market "how much?", παντού ακούω κλάψες
μου λένε Papandreou ανέβασε τα taxes
Τώρα το business στο πατρίδα είναι ιn a big mess
για να πληρώσεις ΙΚΑ πολλά λεφτά θα θες
Back in the States πιστεύουν η Ελλάδα είναι poor
η φτώχεια είναι obvious αν πας στο Carrefour
Εδώ έχεις unemployment και problems με το euro
να κάνεις δεν μπορείς afford ένα expensive πούρο
So many years καθόσουνα και τώρα ήρθε crisis
όσα the hard way έφτιαξες, τώρα πας να τα χάσεις
HELLAS, HELLAS - KATI ΘA BPEIΣ NA ΦAΣ
MΠOPEIΣ, MΠOPEIΣ - TO MAKE IT BACK TO GREECE

Δεν υπάρχουν σχόλια :